Czytaj codziennie Gazetę grodziską. Pismo Gazeta grodziska dostarcza najaktualniejszych informacji. Na stronie gazeta-grodziska.pl nic ciekawego nie znajdziecie:(










Dziś jest roku, imieniny Ryszarda i Romualda
 


Wiadomości z Powiatu Grodziskiego


GMINY


Baranów


Brwinów


Grodzisk Mazowiecki


Jaktorów


Milanówek


Podkowa Leśna


Pruszków


Żabia Wola

Oprogramowanie na zamówienie

TEMATY


Aktualności


Ciekawostki


Edukacja


Finanse


Komunikacja


Kultura


Obok nas


Organizacje


Prognoza pogody


Samorząd


Sport


Środowisko


Zdrowie


Wybory 2011

Jaktorów


MAPY i PLANY


Grodzisk Mazowiecki

Oprogramowanie na zamówienie

Rozkłady jazdy


Rozkład KM1


Rozkład WKD


Rozkład SKM S1


Rozkład SKM S2


PKS Grodzisk - linie podmiejskie


Komunikacja miejska w Grodzisku


Kominikacja miejska w Milanówku

network tools

Prognoza pogody

Pogoda w Grodzisku Mazowieckim

Grodzisk Mazowiecki


Aktualności
Centrum Kultury otwarte
01-07-2008, 15:52:00
Po dwóch latach od położenia kamienia węgielnego pod Centrum Kultury w Grodzisku Maz. 28 czerwca 2008 r. nastąpiło uroczyste otwarcie i przekazanie obiektu na użytek lokanej społeczności.

Wiele mówiło się przez ostatnie dwa lata o budującym się w sercu Grodziska Maz. Centrum Kultury. Jego budowa była priorytetowym zadaniem i celem władz samorządowych gminy, czemu dano wyraz zwłaszcza w osobach gości zaproszonych na okoliczność otwarcia obiektu. W otwarciu wzięli udział Bronisław Komorowski - Marszałek na Sejm RP, Adam Struzik - Marszałek Wojwództwa Mazowieckiego, Ludwik Dorn - były Maszałek Sejmu, a obecnie poseł PiS, posłowie na Sejm RP tego okręgu, przedstawiciele zaprzyjaźnionych gmin z Austrii, Litwy i Irlandii.

Od południa, w ramach przewidzianych atrakcji, grodziszczan bawił zespół „Tarde Latina” oraz lokalne zespoły tańców latynoskich i nowoczesnych. O godz. 17.00 nastąpiło oficjlane otwrcie.
- Zarówno pan Marszałek, jak i pan Lech Król (dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi Mazowieckiego Urzędu Marszałkowskiego) mają wielki udział w powstaniu tego obiektu - podkreślał Grzegorz Benedykciński. - Serdecznie dziękuję Marszałkowi za wielką przychylność dla naszej gminy i dla mnie osobiście – mówił.
- Serdecznie gratuluję wszystkim mieszkańcom Grodziska. Życzę wam, aby ten ośrodek żył i abyście mogli się tu rozwijać i realizować – mówił Adam Struzik.
- To jest wasz sukces, za waszą pracowitość, wasze zaangażowanie i za to, że tak dobrze płacicie podatki – powiedział burmistrz Benedykciński do zebranych mieszkańców.

Urozmaiceniem ofcjalnych przemówień był występ Wojciecha Siemiona – aktora i artysty estradowego, mieszkańca gminy Grodzisk Maz. Recytacja wiersza C. K. Norwida w jego wykananiu zabrzmiała bardzo mistycznie na tle oficjalnych gratulacji.

Tego wieczoru grodziszczanie mogli delektować się starymi i nowymi przebojami „Budki Suflera”, nowymi utworami zespołu „Bracia”, czyli braci Cugowskich. Muzyczną część inauguracji Centrum Kultury zamykał występ Edyty Górniak – gwiazdy wieczoru, a sobotni wieczór w Grodzisku Maz. zakończył pokaz sztucznych ogni.

Mieszkańcy Grodziska i okolic będa mogli skorzystać z sali kinowej na 375 miejsc z nowoczesnym systemem nagłaśniającym, która jednocześnie będzie pełnić funkcję sali koncertowej, teatralnej i konferencyjnej; biblioteki; galerii wystawienniczej w foyer kina; klubu muzycznego z restauracją 3club na około 120 osób, sali rekreacyjno-rozrywkowej z kręgielnią, bilardem rzutkami i barem; pracowni tematycznych – plastyczej, fotograficznej; sali muzyczno-tenecznej przystosowanej do prób chóru i zespołów muzycznych; sali konfernycjnej dla 60 osób; sali historii miasta, gdzie zebrano materiały dotyczące dziejów Grodziska Maz., oraz z kawiarni. A to wszystko ulokowane na powierzchni 3713,1 m2.

Otwarciu Centrum Kultury towarzyszyło także uruchomienie na terenie miasta darmowego systemu inetrenetowego. Hotspoty zostały zainstalowane w kilku punktach miasta, choć w sobotę uruchomiono tylko ten w centrum. Jednak jak dowiedzieliśmy się od właścicieli firm położonych około 100 m od tego hotspota, mają oni kłopot z połączeniem internetowym.
 
Centrum Kultury to jeden z większych i nowocześniejszych obiektów na Mazowszu. Pierwotny projekt w zakresie wyposażenia ulegał zmianom i modyfikacjom, co skutkowało wzrostem budżetu przeznaczonego na ten cel. Ostatecznie Centrum Kultury kosztowało gminę grubo ponad 20 mln. Czy to za dużo, czy w sam raz mogli ocenić sami mieszkańcy, którzy w sobotnie popołudnie zwiedzali wnętrze obiektu. Zdaniem wielu jest on zdecydowanie przeinwestowany w stosunku do tego, co proponuje mieszkańcom. Wielu jednak podoba się ten obiekt, bo takiego Grodzisk Maz. nigdy nie miał. Czy mieszkańcy będą mogli w pełni korzystać z oferty Centrum Kultury? Czas pokaże. Na razie paru mieszkańców, chcąc wejść na niedzielny koncert jazzowy, usłyszało od pilnujących wejścia, że należy liczyć się z selekcją. Dlaczego? I na czym miałaby ona polegać? Nie wiadomo.

Elżbieta Tryburcy


Email

Galeria: Otwarcie Centrum Kultury


Czytaj także:
dodaj komentarz
powrót


Komentarze
Gość: mieszkanka Milanówka | 25-09-2008, 23:51


Jestem zażenowana faktem, iż aby wejść do klubu muzycznego bądż nawet na górę dostać się do kręgielni trzeba przejść ostrą selekcję i krytykę panów w "garniturkach" . Przepraszam bardzo ale centrum miało być ogólnodostępne..a nie wymagające rzeczy6 naprawdę śmiesznych i żałosnych....
Gość: Mieszkaniec Grodziska | 15-07-2008, 14:20


Nie zaliczam sie do sfrustrowanych, nie zaliczam się do jakichkolwiek przeciwników czy zwolenników. Jestem zwykłym sobie mieszkańcem Grodziska, który wiekszość dnia spędza w Warszawie i wszystkich zacietrzewionych przeciwników czy zwolenników informuję, że dla mnie OBIEKTYW to jedyne pisane źródło rzetelnej informacji lokalnej. Kiedyś czytałem Gazetę Grodziską ale dowiedziałem się, że już nie wychodzi, a szkoda. Niestety, ale bezpłatne pismo Bogoria aż mdli od przechwałek i zwykłej, a nawet prostackiej propagandy sukcesu. Wszystko jest takie bla, bla, bla, że trudno to uznać za pismo a raczej za gazetke propagandową urzędu. Jak napiszą choćby jeden artykuł krytycznie oceniający pracodawcę czyli Burmistrza to może zmienię zdanie. Obiektywie, trzymaj się! Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników i Redakcję.
Gość: Tekst z Hyde Parku o otwarciu DK | 15-07-2008, 14:31


Buta, arogancja dla społeczności lokalnej i zwykłe chamstwo. Takiego bałaganu jeszcze nie było. Ośrodek Kultury (jak zawsze podkreśla p. Burmistrz) jest częściowo naszą własnością bo zbudowany z naszych podatków i dla nas. Wydaje się wiec oczywiste, ze przy otwarciu nie powinno zabraknąć lokalnych artystów. Tym czasem co: Orkiestrze z Polfy jak jakimś łachmytom zamiast na scenie kazano grać na schodach kawiarni!!!!!! Chór Cantata będący wizytówką miasta nie wystąpił wcale. Dlaczego? bo mimo umieszczenia go w programie (nawet na stronie www miasta) zabrakło dla niego miejsca. Ważniejsi dla p. Tardocha byli spóźnienie "pseudo latynosi" i ich próba łomotania w bębny na scenie niż przygotowany do występu chór, któremu przed samym występem powiedziano, że nie wystąpi. To jest oburzające. Jestem mocno zniesmaczona całym zajściem. Tłumaczenia p. Burmistrza że o niczym nie wiedział też uważam za śmieszne bo ogólnie wiadomo, że urzędnicy w Grodzisku nawet pisnąć nie mogą bez jego akceptacji. Na koniec - smaczek. Pan Twardoch w burzliwej rozmowie z chórzystami stwierdził w końcu, że od pół roku chór nie był brany pod uwagę jeśli chodzi o otwarcie Domu Kultury i właściwie nie wie o co chodzi !!!!!! Szkoda, że o tym nie wiedzieli sami zainteresowani i mieszkańcy miasta, którzy o programie dowiadywali się z oficjalnej strony Grodziska. Pytam się - GDZIE JEST OKUROWSKI !!!!! Za jego rządów czegoś takiego nie było.
Gość: ja | 18-07-2008, 09:47


Ale za rządów Okurowskiego było z kolei narzekanie na niego :))))
Gość: ON | 18-07-2008, 12:18


No cóż, wynika z tego że Benek nie potrafi dobierać sobie odpoiwednich ludzi lub z rozmysłem dobiera sobie drugi , czy trzeci garnitur aby nie wyrywali się zbytnio do przodu a on aby błyszczał na ich tle :-)
Gość: ja | 04-07-2008, 15:57


Jak to dobrze, że istniejesz, Drogi Obiektywie! Dzięki Tobie wszyscy sfrustrowani, nieszczęśliwi ludzie mogą wylewać publicznie swe żale, nie czyniąc nikomu krzywdy. Siedzą sobie w swoim własnym gronie, ponarzekają i zaraz im lepiej. Gdyby tak Obiektywu nie było, to by jeszcze może zechcieli na ulice wyjść, zboże na tory wysypywać, drogi blokować. Już sobie wyobrażam taką demonstrację wszystkich siedmiu przeciwników Benka, jak idą z hasłami na poziomie "Benek musi odejść". I tak zaciskają piąstki i tupią ze złości małymi, krótkimi nóżkami. I z bezsilności sinieją. Bo wszystko to wina Benka. Złe Centrum Kultury, fatalny basen, beznadziejna hala sportowa. Wszystko złe, złe złe. A jakie drogie! Toż to można było tak dużo innych ważnych rzeczy zrobić. Jakichkolwiek, byle nie takich, które chce Benek. Bo on jest odpowiedzialny za zło tego świata. Za Tsunami, HIV i prezydenturę Kaczyńskiego. Jego należy winić, bo wielka jest wina jego. A jak ona brzmi? Nie nazywa się Bohdan...
Gość: pocztylion | 05-07-2008, 23:02


Noc z piątku na sobotę, tydzień po otwarciu, godzina 01.30 z Klubu Muzycznego w Centrum Kultury wychodzą dwie pary i mężczyzna. Tuż za drzwiami zostają napadnięci i pobici. Jeden ma wybite zęby i połamaną szczękę, obecnie przebywa w szpitalu czekając na operację. Dwóch pozostałych mężczyzn ma lżejsze obrażenia twarzy, które kończą się szwami na nocnym dyżurze w szpitalu. Pobita zostaje także żona jednego z mężczyzn. W tym czasie ochrona Klubu Muzycznego zamyka drzwi i nikogo nie wypuszcza ani nie wpuszcza do środka. Manager Klubu Muzycznego nie reaguje, udaje, że nic się nie dzieje. To się stało naprawdę. Jak na Klub Muzyczny to zbyt mocne uderzenia.
Gość: Do "ja" | 06-07-2008, 22:58


Człowieku, chyba Cię pogięło! Napij się zimnej wody albo weź zimny prysznic i przeczytaj sobie na dobranoc Bogorię. Poczujesz luz i od razu Ci będzie lepiej. Albo zapisz sie do PIS-u. Tam potrzebują takich zajadłych.
Gość: inny do "ja" | 07-07-2008, 09:46


Jak to czytam, to nasuwa mi się powiedzenie "uderz w stół, a nożyce jakieś się znajdą". No i Ty wydajesz ten nożycowy dźwięk. Zastanów się tylko, czy obroną włodarza w tym tonie mu się przysłużysz? Domyślam się, że Twoim zdaniem Benek to samo dobro, dobro i jeszcze raz dobro. Rzecz w tym, by wypośrodkować opinie. Decyzje Benak nie zawsze są trafione i wielu się o tym przekonało. Benkowi za to idealnie wychodzi promocja. Centrum Kultury to świetny pomysł w założeniu. Tylko kulturę w takich miejscach propagują animatorzy kultury poprzez różnorodne działania. Sam super wypas budyenk to nie wszystko. A na razie po sobotnich ekscesach ma sie wrażenie, że w Centrum Kulruty można sobie dobrze wypić, pobawić się , no i burdę zrobić. Czy naprawdę w dobrze pomyślanym i nastawionym na rozwój kultury centrum powinno być tyle alkoholu??? To jakaś drwina z kultury. Ale jaki gospodarz - taka i kultura.
Gość: ja | 07-07-2008, 18:14


Ależ zgadzam się - potrzebne są opinie wyważone. Problem w tym, że tu ich nie ma i wszystko co się dzieje, to jest źle. Ja wcale nie uważam, że Benek to samo dobro, wręcz przeciwnie, doskonale zdaję sobie sprawę z jego grzeszków i niedociągnięć. Ale to nie przeszkadza mi przyznać, że jednak miasto rozwija się i na tle okolicznych miejscowości wygląda zwyczajnie najlepiej. Daleki jestem od mówienia, że to zasługa tylko Benka. Ale fakt, że przy wszystkim co jego ekipa robi źle, znajdzie się też sporo rzeczy, które robi dobrze. Śmiem nawet twierdzić, że jest ich więcej. A co do samego Centrum Kultury, to oceniam je z rezerwą - na razie nie jest to nic szczególnego. Ale jest jakaś baza i zobaczymy teraz co się w tych murach urodzi. Natomiast kwestia alkoholu, to jednak przesadzacie. Gdyby to była tylko biblioteka, to fakt, nie powinno być alkoholu. Ale jest tam też np. klub muzyczny, miejsce na pewno bardzo potrzebne okolicznym muzykom i miłośnikom muzyki (o ile będzie dobrze wykorzystane). A w takich miejscach alkohol jest normą, z założenia jest dla kulturalnych (!) ludzi, którzy nie upiją się do nieprzytomności, tylko wypiją kieliszek wina albo pokal piwa słuchając dobrej muzyki. Zresztą paradoksalnie wysokie ceny filtrują "element". A tak naprawdę - zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądało. Na razie postawiono mury, ożywić je muszą ludzie. Nie Benek.
Gość: Megi | 08-07-2008, 16:35


Zgadzam się z Tobą "ja", teraz trzeba do tych murów ludzi kompetentnych i miłosników animacji kulturowych wprowadzić i to takich, co będą propagowali kulturę dla wszystkich chcących ją tworzyć. I ta kultura musi być dla wszystkich dostępna. Nie tylko dla elit.
Gość: Stasio | 07-07-2008, 14:02


Tak złe centrum kultury to wina benka i jego kolesia dyrektora. To nie dom kultury tylko kawiarnia, klub jazzowy i alkohol, A nie, jeszcze jest bibloteka i tu chwała bo świetna oraz pomieszzczenia dla kilku stowarzyszeń za darmo. Na stronie gminy jest bardzo duzo rówżnych stowarzyszeń i towarzystw.Pomieszczenia dostały tylko klika. Jaki był klucz moze mi ktos to powie ? Njlepiej ten co tak broni benka i pisze z kompa gminnego,. Jest dobrze poinformowany z wykształeceniem psychoanalitycznym , bo po jedenj wypowiedzi odrazu opisuje charakter danego przedmówcy i cały jego życiorys.
Gość: ja | 07-07-2008, 18:17


Kolego, muszę Cię zmartwić, ale obiektyw i jego komentarze są tak dalece mało ważne i tak mało znaczące, że żaden pracownik urzędu sobie nimi nie zawraca głowy :) Może najwyżej czytają zamiast jakiejś strony z dowcipami.
Gość: Ortograf - do pani Tryburcy | 04-07-2008, 09:35


Do pani Tryburcy: w języku polskim nie ma słowa "zakańczy". W tekście popełniła pani dwa razy ten sam błąd.
Gość: ET | 04-07-2008, 22:11


tylko raz ;-) dzięki
Gość: szanowny Grodziszczaninie | 03-07-2008, 18:22


Zamiast gdybać w Obiektywie idż do żródła,czyli UMiG i dowiedz się o całkowity koszt budowy CK. Dowiesz się,że było to dużo więcej,niż piszesz i nikt tego nie będzie ukrywał. A zamiast czczych dyskusji jakie to będzie obciążenie budżetu na utrzymanie obiektu poczekajmy ,aż zacznie działać pełną parą. Nic niestety nie ma za darmo. Za wszystko trzeba płacić i wiedzą o tym nawet dzieci. Cieszmy się,że wreszcie będzie gdzie po ludzku posłuchać dobrej muzyki i spotkać się na innych impre zach,a nie jak do tej pory przytupywać na trawie disco polo. Dajmy szansę organizatorom kultury wykazać się,a nie z góry już zakładać,że to jest be!
Gość: Zadowolony | 02-07-2008, 23:55


Osoby wiecznie niezadowolone bardzo często kończą śmiercią samobójczą. Idźcie do lekarza.
Gość: Grodziszczanin | 03-07-2008, 17:45


Szanowny zadowolony kolego! Tu nie chodzi o wieczne niezadowolenie, bo suma ok 20 mln zł to w budżecie kwota bardzo poważna i nie można przejść ot tak sobie, bo można by było załatwić setki , a może tysiące innych ważniejszych spraw. Nie widzę też powodów, żeby ktokolwiek szedł do lekarza z powodu jakichkolwiek wątpliwości. Bo jezeli są pytania to należy oczekiwać odpowiedzi. Tak jest na całym świecie i nie widzę przyczyny aby w naszej gminie było inaczej. Jezeli będzie logiczna odpowiedź to ok., ale gdy odpowiedzialni będą jej unikać to tym bardziej trzeba mocniej się temu przyglądać i domagać się wyjaśnień. Nam się to po prostu należy
Gość: Kulturalny | 02-07-2008, 22:19


Feta i fajerwerki już były. Teraz przyszedł czas na dokładniejsze przyjrzenie się temu dziełu. Taka analiza powinna wiele wyjaśnic i to bez zbędnych emocji. Tak więc, po pierwsze trzeba wyjaśnic kwestię kosztów budowy bo 2o mln czy nawet więcej już na pierwszy rzut oka jest sumą mocno przesadzoną. Zwykle super nowoczesne obiekty, z dużą ilością przeszklonych ścian, o pow. ok 4000 m2 kosztują od 12 do 15 mln zł. Po drugie wyjaśnienia wymaga jakaś dziwna żonglerka kosztami, która wiąże się z budową (np. pieniądze na bibliotekę). Po trzecie i to chyba najważniejsze trzeba wyjaśni jakie cele sobie postawił inwestor czyli gmina. Czy jest jakiś daleko idący program ukulturalninia mieszkańców, z którego skorzystamy my wszyscy, czy jest to wyłącznie pomnik "świetności" obecnego burmistrza? Ja to dzisiaj oceniam dośc mizernie, bo kwestia kilka drogich knajp, kino i sala tańca to dośc płytkie podejście jak na tak gigantyczną wydaną sumę. My mieszkańcy powinniśmy się domagac wiecej informacji na ten temat, a nie tylko podziwiac wielkośc tej przepastnej i monumentalnej budowli. Widzę w tym ambitną rolę dla obiektywu i innych niezależnych mediów. A więc przyglądajmy się tem wszystkiemu bardzo dokładnie.
Gość: grażka | 02-07-2008, 14:30


Dobre pytanie.Stasiu ja również czekam na odpoiwedź
Gość: z Grodziska | 02-07-2008, 14:08


Na koncert jazzowy nie weszli nie tylko ci w adidasach. Tak naprawdę nie weszli wszyscy, których nie było na liście, którą skrupulatnie sprawdzali ochroniarze. Wczesniej koncert był reklamowany jako impreza otwarta. Ja też nie wszedłem, podobnie jak mój syn - 17 lat i córka - 15 lat. Dzieci z kolei miały wstęp wzbroniony na tą "otwartą" imprezę z powodu podawania na niej alkoholu. Czy tak mają wyglądać imprezy otwarte w Grodziskim Centrum Kultury?
Gość: Grodziszczanin | 01-07-2008, 16:21


Oczywiście zaraz odezwą się głosy, że nie warto było przychodzić na otwarcie, że po co otwierac, koncerty lipne, etc... Bo, że komuś budynek w sensie budowli może się nie podobać to rozumiem, sprawa gustu: jednemu się podoba Pałac Kultury, innemu Mariott, a innemu Dworek Skarbków :) Ja jestem zachwycony nowym Ośrodkiem Kultury, wprawdzie jeszcze nie zwiedziłem całego, ale z tego co słyszałem i widziałem - zapowiada się to wszystko bardzo okazale. Do Kina udam się jak najszybciej, żeby sprawdzić ów dźwięk i zobaczyc ekran :) Do Klubu, jak mnie wpuszczą ;), też sie przejde. Mam nadzieję, że pusto tam nie będzie :)
Gość: marian | 01-07-2008, 17:01


Na koncert jazzowy nie wpuszczano osób ubranych w krótkie spodenki,adidasy itp..Uwazam,ze to sluszne postepowanie.Obiekt jest imponujacy.Atmosfera rowniez byla swietna.Narzekających motywują tylko i wyłącznie kompleksy i zazdrość.W tym artykule i tak jest całkiem obiektywnie jak na obiektyw.Brawo Panie Burmistrzu!
Gość: Amadeusz | 01-07-2008, 23:58


No a ile ten obiekt kosztował i kosztem czego jest zbudowany ?. Tego nikt nie wyjaśni ? Np. parking przy Ośrodku Kultury włożony jest do budżetu jako drogi. Tak że koszty tego obiektu porozrzucane w różnych miejscach budżetu zwięksszą znaccznie oficjlane koszty tej inwestycji. I dlaczego to jest ukrywane?
Gość: Zainteresowany | 02-07-2008, 00:22


A dlaczego na koncert jazzowy nie mozna przyjść w adidasach? To nie Filcharmnonia czy Teatr Wielki. Chociaż tam na pewno wpuszczą w adidasach. Czy dyrektorowi tego centrum kultury sie nie porąbało? Dlatego ze jest sam muzykiem to trzeba na koncert jazzowy przychodzić w smokingu ? A może to decyzja samego burmistrza bo przeciez on o wszystkim decyduje. To juz chyba wielka przesada. Ogromny przerost ambicji tych panów ! To nie koncert Noworoczny w Wiedniu ! Tylko osrodek Kultury w podwarszawskim troche prowincjonalnym miasteczku. A do kina to jak mam być ubrany ? W garniturze i krawacie czy z muszką ? A kto decyduje ochroniarz, dyrektor czy burmistrz ? Proszę odpowiedzcie mi na to bo już poszedłbym do tego kina ale nie wiem czy mam odpowiednią gardoerobę.
Gość: Zainteresowany | 02-07-2008, 00:22


A dlaczego na koncert jazzowy nie mozna przyjść w adidasach? To nie Filcharmnonia czy Teatr Wielki. Chociaż tam na pewno wpuszczą w adidasach. Czy dyrektorowi tego centrum kultury sie nie porąbało? Dlatego ze jest sam muzykiem to trzeba na koncert jazzowy przychodzić w smokingu ? A może to decyzja samego burmistrza bo przeciez on o wszystkim decyduje. To juz chyba wielka przesada. Ogromny przerost ambicji tych panów ! To nie koncert Noworoczny w Wiedniu ! Tylko osrodek Kultury w podwarszawskim troche prowincjonalnym miasteczku. A do kina to jak mam być ubrany ? W garniturze i krawacie czy z muszką ? A kto decyduje ochroniarz, dyrektor czy burmistrz ? Proszę odpowiedzcie mi na to bo już poszedłbym do tego kina ale nie wiem czy mam odpowiednią gardoerobę.
Gość: Zainteresowany | 02-07-2008, 00:22


A dlaczego na koncert jazzowy nie mozna przyjść w adidasach? To nie Filcharmnonia czy Teatr Wielki. Chociaż tam na pewno wpuszczą w adidasach. Czy dyrektorowi tego centrum kultury sie nie porąbało? Dlatego ze jest sam muzykiem to trzeba na koncert jazzowy przychodzić w smokingu ? A może to decyzja samego burmistrza bo przeciez on o wszystkim decyduje. To juz chyba wielka przesada. Ogromny przerost ambicji tych panów ! To nie koncert Noworoczny w Wiedniu ! Tylko osrodek Kultury w podwarszawskim troche prowincjonalnym miasteczku. A do kina to jak mam być ubrany ? W garniturze i krawacie czy z muszką ? A kto decyduje ochroniarz, dyrektor czy burmistrz ? Proszę odpowiedzcie mi na to bo już poszedłbym do tego kina ale nie wiem czy mam odpowiednią gardoerobę.
Gość: Gość | 02-07-2008, 09:27


To są własnie podstawowe zasady kultury.Dziwię się,że tego nie rozumiesz.Niewiele jest klubów muzycznych na poziomie do których wejdziesz w krótkich spodenkach i adidasach.Tak juz jest i jakieś sa powody.Nie ma się co przyczepiać.
Gość: no tak... | 02-07-2008, 11:36


Od czego zacząć? Może od tego, że ta budowla przypomina bunkier i tak też będę to coś nazywać, Prywatny Bunkier Benka. Ochydna, szara, bezpłciowa, bez jakiejkolwiek finezji i pomyślunku (zero nowoczesności) stodoła! To raz. Dwa - więcej tam miejsca zajmują knajpy z trunkami (czy w Centrum Kultury wolno sprzedawać procenty?) niż miejsca np. dla dzieci, które by chciały uczestniczyć w jakiś zajęciach (jedna salka plastyczna, jedno niewielkie pomieszczenie na zajęcia foto, sala na ćwiczenia dla tancerzy czy śpiewaków. Kino, jak kino, duży fajny ekran i pewnie dobry dźwięk, ale przepraszam- dziś to już chyba standard. Wykończenie tego bunkra też pozostawia wiele do życzenia. A co z planami na miejscu dawnego kina? Był konkurs, wyłoniono zwycięzcę, zapłacono za projekt. No ale, tutaj za projekty płaci się często i lekką ręką, szczególnie za złe, które idą do kosza (Odrano Wola, teraz Czarny Las). Reasumując. Centrum Kultury, wybudowane za TAKIE pieniądze jest brzydkie i niefunkcjonalne - no chyba tylko można tam "kulturalnie" się upić.
Gość: Jerry | 06-07-2008, 14:22


jak dotąd jeszcze się nie spotkałem jazzowego klubu do ktorego nie można było wejść w krótkich spodenkach czy sportowym obuwiu teraz nawet do teatru mozna wejsc w takim stroju
Gość: żubry trzy | 07-07-2008, 21:46


tia, bo ty pewnie biegasz do teatru w krótkich majtach i klapkach Kubota, gratulacje
Gość: nuicki | 02-07-2008, 09:38


A czy ktoś wie ile bedzie kosztować podatnika - zwykłego mieszkańca Grodziska- kolejna fanaberia Pana Burmistrza. Kto zapłaci za to wszystko? czy gmine stać na utrzymanie czegoś takiego. Pan burmistrz naoglądał się np w Weiz podobnych obiektów, no i próbuje przenieść to na grodziski grunt. Ale zapomniał o jednym Grodzisk to nie Weiz. I nie stać nas na taki kolos, który za rok bedzie swiecił pustkami....
Gość: Daro | 02-07-2008, 10:16


Na szczeście nie wszystcy sa tak zakompleksieni jak Ty i napewno będą uczeszczać dłużej niż rok.Ludzie się tam świetnie czują i zawiść wami telepie.Pięknie się to czyta.Jesteście biedni.Piszecie o fanaberiach.Ma być szaro i smętnie jak w wiekszości miejsc w naszym kraju.Osiągnął ogromny sukces a wy jesteście zazdrośni.Dobrze,że jest was niewielu,w takim stopniu nawiedzonych.Pozdrowienia dla Burmistrza!
Gość: Daro | 02-07-2008, 10:19


A najwfajniejsze jest to,że jesteście absolutnie bezradni ;-).Haha
Gość: Do Daro | 08-07-2008, 16:51


"Pycha prowadzi do zguby"Zbliza sie rocznica "Bitwy pod Grunwaldem"Wśród pogromionych znalazł sie przywódca, który jeszcze rano mniemal sie być największym mocarzem świata.
Gość: szaro.... | 02-07-2008, 11:41


tam to już jest. Ale skoro Ty się tam tak dobrze czujesz.... pewnie siedząc w jednej z trzech knajp i to tylko dlatego, że Cie na nie stać (piwo=10 PLN), więc siedź sobie tam i raczej pij niż komentuj coś o czym nie masz pojęcia , bo ten budynek miał być dla nas, zwykłych mieszkańców, a nie dla elity. Bo to m.in. za naszą kasę powstała ta stodoła.
Gość: pisać się naucz... | 02-07-2008, 11:57


Ty się chyba urodziłeś żeby narzekać nie? Ale pewnie nic innego Ci nie zostało. Piszesz o knajpach, a później sugerujesz, że Cię na nią nie stać - bardzo logiczny wpis. To rozumiem, że jakby piwo było za 3-4zł to być przychodził się ukulturalniać, tak? Tak rozumiesz kulturę? Człowieku, piwo jest drogie, żeby menela na nie nie było stać, i kulturalnie trzeba umieć je pić, jak to robią choćby Niemcy. Zastanów się co piszesz...
Gość: Rozczarowany | 08-07-2008, 17:03


Przykro,że poziom kultury miezy się w złotówkach na ilość procentów alkoholu oraz w złotówkach na poziom hałasu w decybelach.
Gość: Stanisław | 02-07-2008, 12:17


Piszesz to jako zwolennik Twojego pracodawcy czyli Słońca Mazowsza z pozycji pracownika Gminy w godzinach słuzobowych i ze słuzbowego kompa.To my i Tobie Twojemu szefowi płacimy. więc uważajcie.Rzeczywiście że jestśmy bezradni ...do nastepnych wyborów. A fanaberie Słoneczka Mazowsza podatników kosztuja dużo, oj bardzo dużo. A jaki to znów sukces? Każdy by wybudował za 3o milionów jak nie więcej, taki ośrodek. Tam rzeczywiście jest mało pomieszczeń dla dzieci. Budynek duży to co tam się mieści ?
Gość: Mistrz | 02-07-2008, 14:29


T czemu nie wybudowałeś???Czemu to nie TY??Taka gwiazda.Specjalista od wszytskiego,ale tylko wtedy gdy siedzi wpatrzony w swój monitor.Żałosne.
Gość: Mistrzu... | 03-07-2008, 00:48


pomyśl logicznie jak Stanisław mógł wybudować C.K.jeżeli nie jest burmistrzem i nie dysponuje publicznymi pieniędzmi. Gdyby mógł to też nie wybudował by takiego,bo ma bardzo krytyczne zdanie na temat wyglądu i funkcjonalności.Moja ocena jest inna,ale cieszę się,że każdy może podzielić się swoimi uwagami.
Gość: Grunt to sens... | 02-07-2008, 14:32


Stanisław, Ty to musisz mieć wpływy, nie? Żeby wiedzieć kim jestem, no proszę... Rozumiem, że jesteś z jakiejś sekty, co to myśli, że skoro On jest niezadowolony z czegoś, to i cały świat musi. A figa z makiem. Ja mam niezły ubaw z ludzi, którzy wtrącają się w dyskusję dwóch stron, bo myślą, że dzięki temu są ważni. Myśl co chcesz, nie dam rady zmienić Twojego podejścia do życia. Żyj, aby narzekać, na pewno z tym czujesz się bardzo dobrze. Ja wolę być optymistą i nawet jak mi się coś nie podoba, próbuję szukać lepszej strony. A poza tym odnosząc się już do treści Twojej wypowiedzi... każdy może i by wybudował, ale jak widać nie budują, wolą nowe Centrum Handlowe. A jestem ciekaw Malkontencie po cóż zwiedzałeś ten ośrodek, skoro od zawsze byleś -anty-? Aha, i pokaż mi te faktury na 30 milionów, bo każdy może sobie pisać co chce. Niestety wykorzystujesz to prawo, żeby paplać na lewo i prawo w całości. Miłego narzekania na zachodzące słońce (tak a propos ;) ), bo przecież może nie zachodzić nie? ech...
Gość: MArian | 02-07-2008, 14:49


Zgadzam się z przedmówcą.Staśka się nie zmieni.Najlepiej jakby wszytsko bylo szare,ponure i smętne tak jak on :-).
Gość: Cieszę się... | 02-07-2008, 14:51


Cieszę się, że jest paru Optymistów na tym świecie :) Pozdrawiam!
Gość: stanisław | 02-07-2008, 17:19


dla ciebie to optymista ten co chwali burmistrza, a ten co krytykuje to ma szare życie. No ciekjawy pogląd. a więc Optymisci Grodziska łączcie sie !
Gość: Stanisław | 02-07-2008, 17:17


Dziekuje wszystkim za psychoanalize mojego charaktereu. Psychoanalitykom płaci sie ciężke pieniadze a ja mam to za darmo. Tylko że wy nie fachoce. To miałbyc temat zastępczy żeby nie pisać i mówić o zbyt drogim osrodku kultury. No to popiszmy sobie jeszcze o szarym życiu byle tylko nie krytykować waszego ukonego burmistrza i przeinwestowanego jego dzieła.
Gość: Niezorientowany | 03-07-2008, 10:04


To wyjasnij mi Stasiu dlaczego obiekt jest przeinwestowany.Jaka byłaby twoja wizja i dlaczego nie starałeś się doradzić??A może on nie jest przeinwestowany tylko Ty jestes za mało otwarty na coś nowego,bardziej spektakularnego?Stachu chyba nie ogarniasz pędzącego czasu.
Gość: niezorientowany | 03-07-2008, 10:06


Nie wydaje mi się żeby tu chodziło o samo wspieranie burmistrza.Ludzie są poprostu zadowoleni a Ciebie boli,że on tego dokonał.Kto wie,czy nie jesteś jednym z tych co dostali kilkaset głosów w wyborach na to stanowisko...
Gość: Do niezorientowanego.. | 03-07-2008, 11:32


Kilkaset głosów w wyborach to bardzo dużo,to znaczy,że ci są krytycznie nastawieni do działań burmistrza i jego propagandy sukcesu.
Gość: Romek | 03-07-2008, 12:31


Propaganda sukcesu?O czym wy mówicie.To brzmi tak jakby waszym zdaniem nei powinien nic robić.To jest absurdalne.Co jest złego w osiągnięciu sukcesu?Jemu się udało i to jak.To zwykła zawiść i świadomość,że sami byście tak nie potrafili.Ambicje wielkie a możliwości słabe.
Gość: Kasia | 04-07-2008, 00:59


Ja się cieszę,ze Grodzisk pięknieje,że powoli znikają z centrum miasta paskudne budynki,że mamy nowoczesny szpital i nowoczesne kino w centrum kultury,że chodników z dziurami coraz mniej,że do grodziska coraz chętniej sprowadzają się nowi mieszkańcy,że ulokowało sie w Grodzisku sporo nowych,zagranicznych firm, Jest mi wszystko jedno kto siedzi na urzędzie,ważne że Grodzisk się rozwija i to jest dla mnie najważniejsze. Mam tylko nadzieję,że władze Grodziska w najbliższym czasie zadbają o to by wjazd do Grodziska od strony Warszawy (cała ulica królewska) był piękną,miejska ulicą z chodnikami dla pieszych po obu stronach.Tak ładną by każdy kto zobaczy betonowy słup z napisem Grodzisk Mazowiecki natychmiast ,na granicy spostrzegł,że wjeżdża do zadbanego,pięknego miasta.Obecnie lewa strona ulicy jest paskudna,szczególnie przy wjeździe na granicy aż do pierwszych świateł.Brzydka wizytówka miasta.
Gość: obserwator | 04-07-2008, 11:48


Zauważyłem,że na tym portalu wszystko co zrobi burmistrz Grodziska jest krytykowane.Zastanawiam się,czy jakby na otwarciu domu kultury była burza to też byłby winnym.Czy Pan Zbigniew Bohdan i cała ta ekipa sugeruje,że ta ogromna część grodziszczan,która wybrała Benedykcińskiego jest niezorientowana,popełniła błąd?Ja sam głosowałem na niego i jestem przekonany,że był to świetny wybór.Zresztą często mi to udowadnia.Fajnie byłoby gdybyście trochę zmienili podejście,bo w sumie chyba wszyscy chcecie dobrze dla tego miasta.On napewno,a wy?Czemu tak bardzo przeszkadza wam to,że miasto się tak wspaniale rozwineło,że każdy znajdzie tu coś dla siebie?MOże wy poprostu jesteście smętni i chcecie,żeby Grodzisk tez taki był?Życzę więcej optymizmu i polotu.
Gość: Do Obserwatora | 04-07-2008, 14:51


A no jest krytykowana, tak jak Bogoria wyłącznie wychwala działania Burmistrza. Musi być równowaga, bo inaczej wrócimy do minionej propagandy sukcesu jako jedynie słusznej. Jest jednak subtelna ale ważna różnica, bo Burmistrz to robi na nasz koszt, a Obiektyw za swoje prywatne pieniądze. Więc spróbujmy to przynajmniej uszanować , a nie opluwać.
Gość: do obserwatora.... | 04-07-2008, 21:00


gdzie sie rozwinął Grodzisk?????konkrety proszę....Bo jak widzę to rozwój Grodziszcza składa się jedynie na spektakularnych obietnicach....
Gość: ja | 05-07-2008, 11:01


A mieszkasz w Grodzisku? To porównaj to miasto z tym, jakie tu było 15 lat temu.
Gość: ewiko | 06-07-2008, 10:37


To prawda.Do Grodziska przeprowadziłam się 20 lat temu.Była to wówczas obskórna mieścina.W chwili obecnej Grodzisk jest piękny i jestem dumna że jestem jego mieszkanką.Gadanie że nic się tu nie dzieje jest czystą złośliwością.Wystarczy popatrzeć na inne miasta gdzie czas się zatrzymał.Natomiast takiego burmistrza zazdroszczą nam mieszkańcy innych miast.
Gość: radek | 07-07-2008, 09:09


No jak ktoś mówi,że się Grodzisk nie rozwinął to dyskusja z nim nie ma sensu.
Gość: kropka | 07-07-2008, 15:51


Ja również nie dostąpiłam zaszczytu wejścia na koncert (mimo że nie bylam w krotkich spodenkach). Ochroniarze poinformowali mnie, że jest za dużo osób, ale za raz za mna wpuscili panienkę z dekoldem do pasa. Czy to nie jest dyskryminacja? Wyglada na to, ze klub ktory mial byc miejscem publicznym stał się klubem dla elity - burmistrza i jego świty oraz wymalowanych laleczek. Dziękuję wiecej nie skorzystam. Pozostanę przy klubach warszawskich...
Gość: ja | 07-07-2008, 19:35


A tam nie ma selekcji? To chyba do jakichś strasznych melin chodzisz, dobre kluby mają selekcję. I to - niestety, bo uważam że selekcja jest sama w sobie niesprawiedliwa i uznaniowa.


Milanówek
  W najbliższym czasie

08-02-2012
 Genotyp - instala...
Genotyp - instalacja/malarstwo – wystawa twórczości Małgorzaty Serwatki-Kopacewic
Data:08-02-2012
Podkowa Leśna

Artystka zajmuje się wszelkimi formami przekazu plastycznego. Brała udział w wielu wystawach w Polsce oraz za granicą – m.in.  w Niemczech, USA i Wielkiej Brytanii. W latach 2003-2007 była kuratorem promocyjnej Galerii Autorów, od 2007 – galerii K87 w Milanówku. W Stowarzyszeniu Fabryka Sztuki działa od 2001 roku, jest jej współzałożycielką, posiadającą numer członkowski 1. Była organizatorem i inicjatorem większości wystaw i akcji Stowarzyszenia.
Pałacyk Kasyno ul. Lilpopa 18, wstęp wolny!

09-02-2012
 Między Nadarzynem...
Między Nadarzynem a Damaszkiem...
Data:09-02-2012
Nadarzyn

Między Nadarzynem a Damaszkiem...

Rozpoczęcie:18:30
 Spotkanie autorsk...
Spotkanie autorskie z Panią Alicją Szafrańską autorką książki "Grodzisk Mazowiecki w pamięci za
Data:09-02-2012
Grodzisk Mazowiecki

Spotkanie autorskie z Panią Alicją Szafrańską autorką książki "Grodzisk Mazowiecki w pamięci za

Więcej...
Rozpoczęcie:18:30
10-02-2012
 Magia dla początk...
Magia dla początkujących
Data:10-02-2012
Milanówek

Społeczne Liceum Ogólnokształcące Nr 5 w Milanówku oraz Against Gravity
Zapraszają na "Spotkania Geograficzne i Akademię Dokumentu 2011/2012"
Akademia Dokumentu to program edukacyjny kierowany do młodzieży licealnej w całości oparty na filmach dokumentalnych.
Magia dla początkujących, reż. Jesse McLean, USA 2010
Miejsce: Społeczne Liceum Ogólnokształcące Nr 5 w Milanówku, ul. Fiderkiewicza 41


Więcej...
Rozpoczęcie:19:00
 Koncert walentynkowy
Koncert walentynkowy
Data:10-02-2012
Otrębusy

Koncert walentynkowy

Więcej...
Rozpoczęcie:19:00
11-02-2012
 Edukatorzy
Edukatorzy
Data:11-02-2012
Pruszków

Edukatorzy

Rozpoczęcie:17:00
 Brawurowy karnawa...
Brawurowy karnawałowy koncert przebojów operetkowych i operowych
Data:11-02-2012
Podkowa Leśna

Maria Sarna – sopran, Robert Cieśla – tenor, Ewa Seroka – fortepian

Pałacyk Kasyno, ul. Lilpopa 18

Bilety: 20 zł normalne / 15 zł ulgowe


Rozpoczęcie:18:00
 Niebieskie? Zielo...
Niebieskie? Zielone? Czarne?
Data:11-02-2012
Książenice

Niebieskie? Zielone? Czarne?

Rozpoczęcie:19:00
12-02-2012
 Stoliczku, nakryj...
Stoliczku, nakryj się!
Data:12-02-2012
Otrębusy

Stoliczku, nakryj się!

Więcej...
Rozpoczęcie:11:00
 Tryptyki francusk...
Tryptyki francuskie - Foto-Grafia Wernisaż wystawy Jarosława Tomasza Kłosa.
Data:12-02-2012
Podkowa Leśna

Wernisaż wystawy Jarosława Tomasza Kłosa. Piosenki Ch. Aznavoura, G. Becauda, J. Brela, E. Piaf,  A. Osieckiej oraz utwory  A. Piazzolli  po francusku śpiewa Ewa Kabsa.
Akompaniament: Michał Załęski
Galeria Kasyno, ul. Lilpopa 18. Wstęp wolny!


Rozpoczęcie:17:00
 Koncert walentynkowy
Koncert walentynkowy
Data:12-02-2012
Grodzisk Mazowiecki

Koncert walentynkowy

Więcej...
Rozpoczęcie:18:00
 Koncert Edyty Gep...
Koncert Edyty Geppert w ramach Saloniku z Kulturą
Data:12-02-2012
Milanówek

Zapraszamy Państwa na kolejną odsłonę "Saloniku z Kulturą". Tym razem dla naszej publiczności zaśpiewa Edyta Geppert.
Koncert Edyty Geppert to znakomita okazja do spotkania z jej niezwykłym kunsztem interpretatorskim i z tak rzadką już dziś umiejętnością budowania kontrastowych nastrojów - piosenki liryczne są zderzane z dramatycznymi, a dramatyczne - z zabawnymi, tzw. kabaretowymi reprezentowanymi przez teksty klasyka gatunku, Mariana Hemara.
Szczegółowe informacje i rezerwacje biletów w sekretariaci MCK lub pod numerem telefonu 22 758 32 34.Bilety w cenie 50 zł i 40 zł.
Milanowskie Centrum Kultury, ul. Kościelna 3


Rozpoczęcie:19:00
16-02-2012
 Nosferatu - symfo...
Nosferatu - symfonia grozy
Data:16-02-2012
Grodzisk Mazowiecki

Nosferatu - symfonia grozy

Rozpoczęcie:19:00
17-02-2012
 V Powiatowy Konku...
V Powiatowy Konkurs Ortograficzny
Data:17-02-2012
Milanówek

V Powiatowy Konkurs Ortograficzny "O Złote Pióro Starosty" pod honorowym patronatem Burmistrza Miasta Milanówka
Miejsce: Zespół Szkół nr 2, im. Gen. J.Bema, ul. Wójtowska 3


Rozpoczęcie:10:00
 Wietnam i Birma -...
Wietnam i Birma - Dryfując między czasem a przestrzenią
Data:17-02-2012
Milanówek

Społeczne Liceum Ogólnokształcące Nr 5 w Milanówku oraz Against Gravity
Zapraszają na "Spotkania Geograficzne i Akademię Dokumentu 2011/2012"
Akademia Dokumentu to program edukacyjny kierowany do młodzieży licealnej w całości oparty na filmach dokumentalnych.
Wietnam i Birma - Dryfując między czasem a przestrzenią – Tomasz Murzyn
Miejsce: Społeczne Liceum Ogólnokształcące Nr 5 w Milanówku, ul. Fiderkiewicza 41


Więcej...
Rozpoczęcie:19:00
Więcej wydarzeń...
  Kursy walut

Money.pl - wiadomości, notowania, giełda, kursy walut
NBP 2012-02-07
USD 3,1806 -0,87%
EUR 4,1818 -0,05%
CHF 3,4633 -0,18%
GBP 5,0338 -0,31%
Brwinów
  LOGOWANIE

login:
hasło:
zapamiętaj mnie
| dodaj do ulubionych | ustaw jako startową | napisz do nas | prawa autorskie | regulamin | reklama | redakcja | mapa serwisu |
Copyright 2005-2010 TWIS Obiektyw - Baranów, Brwinów, Grodzisk Mazowiecki, Jaktorów, Milanówek, Nadarzyn, Podkowa Leśna, Pruszków